11 Nisan 2012 Çarşamba

... DİYE BİR ŞEY VAR!

         Bu gece konu başlığı olarak kendime bunu seçtim. Evet şimdi içeriğe dalayım şu giriş kısımları beni hep sıkan bölümler olmuştur zaten lisedeki kompozisyon yazmasından kalma bir sıkıntı bu bende. Hep çok basit ya da çok saçma başlardım.Neyse zaten girdik konuya ben şimdi yardırayım.
       
         Minibüsçülerin bozuk para koyduğu koltuk diye bir şey var. Koltuk diyorum çünkü orayı genelde koltuk niyetine kullandırttırıyorlar. ''Abim gel sen buraya otur'' dediği an başka çaren yok oturacaksın. Orası bütün insanlarla yüzleştiğin bir yer. O gördüğün insanları bir daha unutamazsın çünkü o yolculukta istemeden de olsa defalarca kesişiyosundur. Oraya oturduğun vakit artık o minibüsün muavini de otomatik olarak sen oluyorsun. Minibüsün içinde oluşan o ticaret yolunun sonu sen olmuş oluyorsun.
       
         ATMlerle sevişen insan türü diye bir şey var.Abi yarım saat ne yaptın ya o ATMde twitter,facebook falan mı takılıyosun n'apıyosun ya hayır napıyosun yani? Diğer ATMlerden gelen dürtmelerin mi var ne bilim mention mu geldi ona mı bakıyosun? ATMyle pazarlık da yapıyor olabilirler tabi 20 lira çekecekken +Hocam şunu 25 yapsak olmaz mı? -Yok abi bize gelişi böyle vallahi bak hiç kazançla veriyorum inan ki. +neyse tamam ben diğer ATMleri de gezeyim geleyim o zaman hayırlı işler.

         Halı sahalara adam toplarken ''Kanka 1 adam eksik sadece'' kalıbı diye bir şey var. Bu söz halı sahalara adam toplarken kullanılması en muhtemel sözdür. Eğer adamın gelmeye niyeti çok yoksa hemen bu söz kalıbı devreye girer.Bu söze çok büyük ihtimalle ''Neyse ya tamam oynarım'' cevabı gelir ve şahıs kadro listesine dahil edilir.

        ''1 puanla kaçırdım yaaa hay ameke'' diye bir şey var. Ondan hiç bahsetmicem. O bir külttür. Bir öğrenci kazannılması gereken sınavı kazanamazsa kesin 1 (!) puandan kaçırmıştır. 1.1 bile değil 1 puan. Neyse ya bu gecelik de sona geldik. Bu yazı dizimin devamı gelcek dicem de her yazı yazdığımda aynı şeyi söylüyorum ama hala yazı dizim yok yazım var. Haydi mutlu kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder