18 Şubat 2012 Cumartesi

KOSLA OKSİ EKŞIN

    Geçenlerde aklıma geldi.Yahu şu kosla oksi ekşıncı abiler vardı piyasada.Teyzeler tam çamaşır makinesini açacakken laaaps diye ortaya çıkıverirlerdi hani.Ellerinde de nerden buldularsa bembeyaz bir t-shirt ama vişne,yağ ve çamur lekesi olmazsa olmaz t-shirtte.Ben bir ara kıyafet satan yerlerde ''Kosla oksi ekşın'ın kirli t-shirt'ü gelmiştir'' falan göreceğim diye korktum.Bizim milletimiz bu konuda üstaddır.'Fatmagül'ün yeleği', 'Hürrem kıyafeti' falan zaten bu konularda yeterince tecrübe edindik. Neyse nerde kalmıştık he işte bu teyzeler tam çamaşır makinesini çalıştıracakken laaps diye kosla oksi ekşıncı abiler damlarlardı. ''Lekeleriniz çıkmıyor mu? Bir de yeni anti bilmem ne zartingen zurtungen etkili Kosla oksi ekşın'ı deneyin''. Bir de yanlarında leğen de taşıyorlardı galiba hemen ellerindeki t-shirtü leğene sokarlardı çıkartırlardı ''Bakın ne kadar da etkili'' diyerek sırıtırlardı. Ulan güzel hoş tamam da benim aklım şeyde kaldı. Bu abiler nasıl bu evlere giriyorlar? Teyze makinenin başında e zil falan da çalmıyor laap diye ortaya çıkıyorlar. Hayır elinizde maymuncukla mı dolaşıyorsunuz? Hırsızlık yapıyosunuz da bunu Kosla oksi ekşınla mı örtmeye çalışıyorsunuz? Bir de kirletenler hep çocuklar olmasın büyükler de kirletiyor geçende üstüme çilek reçeli döktüm aklıma direk kosla oksi ekşındaki abi aklıma geldi.Dedim atayım şunu şimdi çıkar gelir falan bir de onunla uğraşmayayım. 
          Hadi eyvallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder